راهبرد مشارکت

 
  

1.   اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه­ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی خود را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.

 

2.   تمامی مردم استان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه های “رسیدگی به شکایات” و سامانه “پیشنهادات و انتقادات” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.


3.   تمامی مردم استان می‌توانند از طریق “ارتباط مستقیم با مدیر” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل  قرار داده‌ شده است، درخواست های خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود که با استفاده از کد رهگیری پاسخ ها قابل دریافت می باشد.


4.   تمامی مردم استان می‌توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با اداره کل”، از طریق شماره تلفن مسئولین و پست الکترونیکی اداره کل با ما ارتباط برقرار نمایند.


 

 

کلیه حقوق سایت متعلق به اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان میباشد .
طراحی و پیاده سازی "سامیکس"